środa, 24 grudnia 2008

Święta pełną gebą

Tylko troszeczkę spaczone :] Jak co roku tv,radio i internet (czyli tzw. media,a nawet mass - mimo tego że jestem idiotą to znam przynajmniej jedno mądre słowo :] ) karmią nas, własną wizją Świąt.Czyli na bogato to przede wszystkim, całą rodziną no i wszyscy szczęśliwi.W rzeczywistości nie każdy może sobie na to pozwolić,troszku jednak żywność kosztuje a nie każdy zarabia powiedzmy 2tys pln na rękę.Nie jest to dużo,ale za coś trzeba rachunki zapłacić itp.Widocznie w telewizyjnej rzeczywistości ludzie nie mają takich błahych problemów :] Z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu - to po drugie.Nie każdy musi każdego kochać.A składanie życzeń z wymuszonym-szczurzym uśmiechem na ustach do przyjemnych czynności nie należy.Następna część to kolędy itp. Last christmas I gave You my heart, but the very next day You gave it away... 90% ludzi nie ma pojęcia o sensie tej piosneki, 90% ludzi nie ma pojęcia że Majkel lubi poczuć coś twardego :] Kolędy ? Tragedia. A w tv nieśmiertelne powtórki.Z kolei na meilu masz dwie tony życzeń - od serwera hostującego Twoją pocztę, poprzez różne fora - automatyczny skrypt - takich z 40. , no i były pracodawca - co jest akurat zaskoczeniem ;)
Powolutku przechodzimy do sedna Świąt czyli zakupów - bo przecież to jest ich sens :) Kupuj, zużywaj, kupuj nowe - bądź dobrym konsumentem.Kurwa.Teraz wszystko jest świąteczne.To już nie jest nawet karpik :( Świąteczne kredki,reklamówka,laptop :] Za dzieciaka było trochę inaczej.W kraju było gorzej, nikomu się nie przelewało a teraz co niektórym się w dupach poprzewracało, i to mocno.Nie nawidzę marketów,centrów handlowych itp.Nie nawidzę ich na co dzień - ja tam nie pasuję - ale to co się wyrabia w okolicach 24. grudnia to przechodzi jakiekolwiek pojęcie.Jakby mogli to pewnie te wszystkie telewizory na raz by wykupili :]
Nie odpisuje na żadne życzenia,no oprócz jednego sms'a. Nie wysyłam też żadnych - chyba ktoś nie lubi dostawać dziennie ich z 40? Zmieniłem nr. i to pewnie dlatego mam spokój.Jeżeli mam skopiować wierszyk z jakiejś strony www i wysłać go do 23. osób to wole sobie fajkę wyjebać :) Bo przeważnie takie się dostaje, nie ważne czy w sms, komunikatorze czy też kartce flash.Wolę Wielkanoc, jest mniej przereklamowana i nie trzeba nikomu nic kupować.Ja dziś dostałem mikołaja z czekolady,takiego za 2pln.I tak dobrze biorąc pod uwagę że nie chciałem nic.Może jakby tv i radio miały jakąś mega awarię to Święta byłyby lepsze?Albo zaszyć się w domku w lesie bez tych wszystkich mądrych głów i spędzić je z rodziną.Z roku na rok jestem coraz bardziej rozczarowany Świętami.Może następne będą lepsze?

1 komentarz:

honey pisze...

Smutne, ale niestety prawdziwe... Już nawet nie pamiętam kiedy odczułam Święta Bożego Narodzenia...
Kiedy się zbliżają, to się jakoś ich wyczekuje... Tyle tych całych przygotowań... a potem tylko zmęczenie, rozczarowanie i tęsknota...
Tak jak Ty wolę Wielkanoc...